Festa del Tió a Mura

Un any més els carrers de Mura s’omplen de Tions, parades d’artesans i de tallers per a infants, que ens assenyalen que les festes de Nadal ja són aquí.

Més de 60 Tions apareixen als carrers, finestres, balcons, teulades… imitant oficis i activitats diverses.

mura

Durant les festes nadalenques, molts habitants de Mura organitzen aquesta mostra de tions. Els visitants poden passejar pel poble tot observant-los; també podran participar en l’elecció del millor Tió de l’any, votant en les urnes situades per tot el poble. Cal recollir els tríptics informatius a les botigues del poble o al Centre d’Interpretació.

10h: Parades d’artesans, comerços i entitats a la Plaça Àngel Guimerà i a la Placeta Tomàs Viver.
10h: Tallers de tions a la Plaça Àngel Guimerà. Organitzat per l’AMPA de l’escola Vall de Néspola i del planter de Néspola.
12h: Gran cagada del tió a la Plaça Tomàs Viver. Organitzat per La Tosca.
13h: Concert de la Coral de Talamanca a l’església de Sant Martí.

Gran mannequin-Tió challenge, a les 12h a la placeta Tomàs Viver i a les 14h a la plaça Àngel Guiemrà. Organitzat pel Centre Excursionista de Mura

IV Concurs Instagram: #elstionsdemura
Fes fotos dels tions de Mura a la xarxa Instagram des de l’11 de desembre finas al 7 de gener a les 12h i podras guanyar 100€

L’AMPA de l’escola i Planter de Néspola faran tallers i parada els dies 6, 8, 12, 13, 19 i 20 de desembre.

Comissió famílies Escola La Maquinista