“Kiki l’aprenent de Bruixa” a Cinemanista, el proper dia 25!!!

Aquest proper Divendres 25 de Novembre a les 17h, tenim una nova sessió de cine en família al gimnàs de l’escola.

Aquest cop projectarem “Kiki, l’aprenent de Bruixa”, la pel·lícula narra la història d’una jove aprenent de bruixa (Kiki) que ha de passar un any pel seu compte en una ciutat fent servir les seves habilitats màgiques per aprendre a sobreviure pel seu compte.

mensajera-area-de-una-bruja

Kiki, l’aprenent de bruixa (en japonès: 魔女の宅急便 Majo no takkyūbin, lit: “El servei de correus de la bruixa”; en anglès: “Kiki’s Delivery Service”, lit: El servei a domicili de la Kiki?), és una pel·lícula d’animació japonesa de fantasia escrita, produïda i dirigida pel guardonat Hayao Miyazaki. Està basada en una novel·la de 1985 del mateix nom de l’escriptor de literatura infantil Eiko Kadono.

Segons Miyazaki, la pel·lícula parla de l’abisme que existeix entre la dependència de la infantesa i la independència en les adolescents japoneses.[1] Més enllà de parlar del canvi d’edat, el film també tracta sobre la naturalesa de la creativitat i el talent i de l’enorme dificultat que tots travessem a l’hora de convertir-nos en nosaltres mateixos, ja sigui a través de la sort, la feina dura o la confiança.

Abans de la pel·lícula es prejectar el curt: Lily and the snowman ( 2’ 20”)

Esperem que us agradi tant com a nosaltres i que després pugueu parlar amb els vostres fills sobre aquesta pelicula.

Així que veniu plegats Divendres 18 a les 17h al gimnàs, preparats per gaudir.

Recordeu agafar mantes i/o coixins per a poder estar més còmodes!!!

Fins divendres 25 a les 17h!!!!

Kiki, l’aprenent de bruixa

de Hayao Miyazaki